MENU

Knorr-Bremse elektronická parkovací brzda pro Scania aplikace

Kromě toho, že Knorr-Bremse dodává systém elektronické parkovací brzdy jako OE pro Scania Truck aplikace, jsou nyní všechny modulátory rovněž dostupné pro nezávislý aftermarket.

Knorr-Bremse TruckServices neustále pracuje na zlepšení svého produktového portfolia a servisního konceptu v souladu s požadavky trhu a zákazníků, za účelem optimalizace pokrytí různých vozidlových aplikací a regionálních rozdílů. Systém elektronické parkovací brzdy pro aplikace Scania byl poprvé představen pro OE v roce 2017 a do současné doby bylo dodáno více než 30 200 systémů.

Za účelem poskytování nejlepšího zákaznického servisu, Knorr-Bremse nyní také nabízí na nezávislý aftermarket EPB modulátory pro aplikace Scania Trucks:

  • Brzděný návěs / přívěs
  • Nebrzděný návěs / přívěs
  • Bez návěsu / přívěsu

 


Ve zkratce

  • Samostatně dostupné komponenty
  • Dokonale pasující a kompatibilní
  • OE kvalita

EPB modulátory můžete objednávat na telefonním čísle +420 417 530 503, na e-mailu info@penax.cz, nebo kontaktujte svého obchodního zástupce.


 

Nejdůležitější funkce Knorr-Bremse EPB

 

Kategorie Popis
Aplikace parkovací brzdy & Uvolnění parkovací brzdy

Manuální zabrzdění: Aplikace parkovací brzdy zatažením páky ruční brzdy.
Manuální odbrzdění: Ruční uvolnění pákou parkovací brzdy.
Auto zabrzdění: Automatická aplikace parkovací brzdy, např. pokud řidič vypne zapalování.
Auto odbrzdění: Automatické uvolnění parkovací brzdy, např. zařazením rychlostního stupně.

Postupné ovládání brzd

Progresivní brzdění: V případě zásadního selhání brzdového systému provozní brzdy, je EPB modulátor schopen zabrzdit vozidlo pomocí zatažení páky ruční brzdy. Tlak je v pružinových částech brzdových válců aplikován proporcionálně, dle pohybu páky ruční brzdy.

Proporcionální brzdění EPB + EBS / ABS s ESP: XBR požadavek je odeslán do ECU jednotky analogicky, ke zdvihu ventilu ruční brzdy. EBS / ABS systém brzdí vozidlo.
Auto Hold

Auto Hold funkce: Auto Hold funkce uchovává zbytek brzdného tlaku při zastavení vozidla a udržuje ho zastavené bez sešlápnutí brzdového pedálu. Vozidlo se znovu rozjede po sešlápnutí plynového pedálu (převážně funguje v kombinaci s EBS a EPB, jako preventivní zábrana proti couvání vozidla).

Návěs / přívěs

Ovládání návěsu/přívěsu: Návěs je zabrzděný v parkovací pozici servisní brzdou přípojného vozidla.
Test návěsu/přívěsu: Testovací funkce umožňuje řidiči zkontrolovat, zda tahač udrží jízdní soupravu zastavenou, nebo zda návěs není zabrzděn.

Servis

Servisní režim: Speciální případ automatické parkovací brzdy. Vyřadí automatickou aplikaci parkovací brzdy. Používá se během servisní údržby.


 

Hlavní výhody EPB v porovnání s konvenčními parkovacími brzdovými systémy

 

Kategorie Popis
Vyšší bezpečnost
  • Zajištěný rozvoj dle ISO 26262 pro celý systém
  • Rychlejší ovládání brzdných sil
  • Nižší riziko nechtěné aplikace pružinové brzdy, kvůli poškozenému potrubí nebo šroubení
  • Interlock zabraňuje plné aplikaci parkovací brzdy pokud je vozidlo ještě v pohybu
  • Automatická aplikace parkovací brzdy, když je vozidlo zaparkováno (může být deaktivováno) k zabránění odjetí vozidla
  • Rozjezd do kopce za podpory uvolnění automatické parkovací brzdy
  • Plochá páka v palubní desce redukuje riziko zranění v případě nehody
Nižší náročnost na instalaci a obsluhu
  • Méně komponentů
  • Méně čísel dílů
  • Menší počet spojovacích dílů a předmontáže
  • Kratší délka potrubí
  • Menší náročnost na pneumatický přenos
Vysoká flexibilita
  • Spolupráce s Knorr-Bremse EBS systémem
  • Vhodné pro další funkce v souvislosti s parkovací brzdou