MENU

Elektronická parkovací brzda Knorr-Bremse


Kromě toho, že společnost Knorr-Bremse dodává systém elektronické parkovací brzdy do prvovýroby pro společnosti Scania, MAN a různé aplikace pro další SOE zákazníky, jsou nyní všechny moduly k dispozici také pro trh s náhradními díly.

Společnost Knorr-Bremse TruckServices neustále pracuje na zdokonalování svého produktového portfolia a koncepce služeb v souladu s požadavky zákazníků a trhu, aby optimalizovala pokrytí různých aplikací vozidel a regionálních rozdílů.
Samostatná verze elektronického parkovacího brzdového systému byla poprvé uvedena na trh v roce 2017 a od té doby se jí prodalo více než 150 000 kusů.

S cílem neustále poskytovat zákazníkům co nejlepší služby , nabízí nyní společnost Knorr-Bremse všechny moduly EPB pro aplikace v OE také na trhu IAM:

  • Brzděný přívěs
  • Nebrzděný přívěs
  • Bez přívěsu

Ve zkratce:

  • Individuálně dostupné komponenty
  • Dokonalé přizpůsobení a kompatibilita
  • Kvalita OE

 


Klíčové funkce Knorr-Bremse EPB

Kategorie Popis
Zabrzdění a odbrzdění Manuální zabrzdění: Aktivujte parkovací brzdu vozidla zatažením za ruční ovládací jednotku (HCU).
Manuální odbrzdění: Uvolněte parkovací brzdu zatlačením na HCU.
Automatické zabrzdění: Automaticky aktivuje parkovací brzdu, např. pokud řidič vypne zapalování.
Automatické odbrzdění: Automaticky deaktivuje parkovací brzdu, pokud je signalizována připravenost převodovky.
Graduální ovládání brzd Progresivní brzda: V případě poruchy hlavního brzdového systému provozní brzdy je EPB schopen zabrzdit vozidlo zatažením za HCU. Tlak v brzdných válcích je řízen úměrně zdvihu HCU.
Proporcionální brzdění EPB + EBS / ABS s ESP: Požadavek XBR je zadán brzdové ECU analogicky ke zdvihu HCU. Systém EBS / ABS zabrzdí vozidlo.
Automatické podržení Funkce automatického podržení: Funkce Auto Hold zajistí poslední brzdný tlak při zastavení vozidla a udrží jej bez sešlápnutí brzdového pedálu. Vozidlo se po sešlápnutí plynového pedálu opět uvede do pohybu. (Funguje hlavně v kombinaci s EBS a EPB jako záloha, aby se zabránilo převrácení vozidla).
Přívěs Ovládání přívěsu: Přívěs je v parkovací poloze brzděn provozními brzdami přívěsu.
Test přívěsu: Funkce testu přívěsu umožňuje řidiči zkontrolovat, zda tahač dokáže udržet soupravu vozidel v klidu nebo zda přívěs není zabrzděn.
Servisní středisko Režim servis: Zvláštní případ funkce zabrzdění. Vypíná automatické zapínání parkovací brzdy. Používá se při servisní údržbě.

Hlavní výhody systému EPB ve srovnání s běžnými parkovacími brzdami

Kategorie Popis
Vyšší bezpečnost • Zajištěný vývoj podle ISO 26262 pro celý systém
• Rychlejší ovládání brzdných sil
• Nižší riziko nechtěného použití pružinové brzdy v důsledku poškození trubek nebo šroubení
• Blokování zabraňuje plné aktivaci parkovací brzdy během jízdy vozidla
• Automatické spuštění parkovací brzdy při zaparkování vozidla (lze deaktivovat), aby se zabránilo převrácení vozidla
• Rozjezd do kopce je podporován automatickým uvolněním parkovací brzdy
• Plochá páka integrovaná v přístrojové desce snižuje riziko zranění v případě nehody
Nižší nároky na instalaci a manipulaci • Méně komponentů
• Méně čísel dílů
• Menší počet šroubení a předmontáží
• Menší délka potrubí
• Nižší nároky na pneumatické rozvody
Vysoká flexibilita • Synergie se systémem Knorr-Bremse EBS
• Vhodné pro další funkce ve vztahu k parkovací brzdě


Elektronické parkovací brzdy Knorr-Bremse můžete objednávat na telefonním čísle +420 417 530 503, na e-mailu info@penax.cz, nebo kontaktujte svého obchodního zástupce.